Selamat Hary Raya AidilFitri !
Monday, 29 August 2011



Photobucket


Aku nak ucapkan selamat  ary raya kepada semua umat islam :)
Aku nak mintak maaf kalau-kalau aku ada tersinggung perasaan korang, sakitkan aty korang, dan sewaktu dengannya. Aku harap korang maafkan aku ^-^


Ny mercun ape tah yg adik aku Hariz (3 tahun) maen, aku sempat snap, tapi gambar adik aku tak nampak la


Ny pulak video masa sepupu aku (kot la) Izzat dya wt nyalakan, sempat lagi aku snap, walaupon dah nak habis :)



Ny pulak mercun ape tah, diorang letak dalam bekas, merepek betol diorang nih, maen pelik-pelik
Nak tau tak menu raya yg tok aku buat?

1 - Bihun Sup (favourite aku lah)


2 - Ketupat (sentiasa ada)


3 - Sambal Sotong Kering (favourite aku)


4 - Kuih Raya ! (setiap rumah mesti ada kan?)


Sedapkan? mungkin bagi korang biasa je semua nih, banyak orang akan buat makanan macam nih,
aku nak pesan nih, kalau nak raya, jangan la makan banyak-banyak sangat nanti kalau pergi rumah orang laen, tak makan pulak, sebab dah kenyang. hehe.


0 Comments:

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Let's Chat