Second Blog !
Saturday, 15 October 2011

#klik pada gambar untuk pergi ke blog aku yg ke-2

Wee ~ I Have a second Blog :) #bangga :P
Ni INTRO tentang blog baru aku tuu,

Nama Blog :  CudDles MusMallow 
Tarikh Lahir : 15 Oktober 2011 
Warna Blog : Kuning & Oren

Blog ade tarikh lahir woo.. hehe
Untuk pengetahuan korang, warna blog tuu tidak penah aku fikir langsung. tetiba je keluar idea buat blog warna tu.
Nak ke blog aku yg ke-2? Tekan SINI atau klik pada gambar tu.
Sikit je post.
Esok aku nak exam da.
Gud Luck kepada sesiapa yg ambil EXAM esok :) #termasok aku
K la. Aku kena Out. Bubbye


0 Comments:

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Let's Chat