Hari Raya AidilAdha / Korban
Saturday, 5 November 2011
Tumblr_lu6obozrea1r4g95ko1_500_large

Esok kita akan menyambut hari raya aidiladha atau lebih dikenali sebagai hari raya korban !
Selamat Hari Raya untuk korang :D
Mak Long aku yg dah lame tak balek, sekarang ade dekat rumah tok aku.
Dya ade anak kembar. Comel sangat


The Cute Twin : Anas and Afiq

2 in 1
haha. disebabkan aku cuma ade satu saja basikal kecik, diorang kenalah berkongsi, atau bergilir-gilir
dekat rumah diorang ade dua la.
dekat sini ade satu, sebab adek aku yg kecik ade sorang je.
hehe.

Dah kehabisan idea lah,
aku dah taktahu nak tulis ape.
Ok lah, Bye :)


0 Comments:

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Let's Chat