K A W A N :)
Tuesday, 6 December 2011

 Assalammualaikum

Sekarang iyra nak jawab soalan dari kawan iyra. Dia ni seorang yg boleh dikatakan baik.
Dia baik dengan iyra. Iyra suka kawan dengan dia.
Ari tu, dia ade cakap dia nak pindah sekolah. Iyra rase cam xcaya je.
Tak mungkin dia nak pindah.
Sepangjang tahun, diantara semua kawan-kawan (lelaki) dia yg paling baik dengan iyra.
Dia sporting. Tapi kalau merajuk, susah gila nak pujuk.
Ni gambar dia.


#kat Cable Car Langkawi


#yg pegang rambut tu lah Hafizul Hakim.

Tolong jangan pindah sekolah tau !
okay2, sekarang nak jawab soalan hafizul pulak.
Fizul tanya nape iyra kata fizul baik, tapi tak jahat kan ? #eh, betul ke soalan nih ?
Jawapannya :

Macam nih, nirah tak kata fizul jahat sebab fizul banyak tolong nirah. Fizul memang seorang kawan yg baik.
Nirah tak dapat jawab soalan nih semalam sebab nirah TERKEJUT fizul tanya cam tu.
Nirah suka kawan ngan fizul. Dan nirah suka fizul sebagai kawan baik.
Fizul tolong jangan pindah sekolah ea ? Nirah tak nak kawan baik nirah jaoh dari nirah.
Fizul tak sama macam kawan-kawan dalam kelas kita. Depa jarang cakap ngan nirah. Tapi fizul rajin cakap ngan nirah. Nirah epy kalau fizul ade. Nirah tak suka fizul merajuk, sebab susah nak pujuk fizul kalau merajuk. Setakat nih je jawapan nirah.


0 Comments:

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Let's Chat