Miss MyBestie
Friday, 2 December 2011


Okay2, forget lah smua yg xpenting tuh.
Sekarang nih iyra nk cite tentang BFF iyra. (lelaki)
By the way, xsemestinya lelaki xley jd BFF kan ??
Ok la, iyra nak cite nih.
Ade la seorang lelaki nih masa tahun 2010 dia dapat memikat hati iyra untuk berkawan rapat dengan dia.
Iyra takkesah. sebab dia orang yg baik, pandai, tegas, amanah, bertanggungjawab dan banyak lagi.
Kejap iyra nak tunjuk gambar dia.
Sebelom tunjuk gambar, nak bagitau dulu namanya.
Nama dia nih, Daniel Iskandar Hakimie Bin Mohd Roshidi.


#kenape kau pejam mata ? Ngantok eh ? :P


#SMILE :)


#kau memang takpernah putus-2 bagi harapan kat aku.


#gagah berdiri, n berbangga kerana mendapat 5A in UPSR ! Congratss ^.^

Hohoh.
That's is myBestie
Iyra takde banyak sangat gambar dia.
Lagipon masa nak snap pic dia, mesti dia lari.
Macam mane nak snap ?
hehe :)

Dia sangat penting dalam hidup iyra masa tahun 2010
Sekarang dia menjadi seseorang yg iyra RINDU.
Sejak masuk sekolah menengah, kitorang jarang jumpa.
Sebab Bestie iyra nih, sekolah jaoh.
DIa sekolah dekat Perak.
SM Sains Raja Tun Azlan Shah.
Biasalah, orang pandai macam dia nih, sekolah pon mesti kena TOP. :P
Cita-cita dia nih nak jadi SAINTIS / Ahli Sains. #same kot.
Kebetulan pulak cita-2 kitorang same. :)
Kat sekolah dulu, kawan-2 selalu cakap yg kitorang nih bercinta, tapi sebenarnya tak.
Tu pon sebab cita-2 kitorang same.
Takkesah pon.
Daniel nih , kadang-2 dia suka buat iyra hepy and kadang-2 dia suka buat bagi iyra marah.
Iyra tetap suka kawan dengan dia.
Dia dulu seorang KETUA PENGAWAS yg berdisiplin.
Penolong Ketua Pengawas pulak. err....er...
Tuan yg tulis post nih, and yg punya blog nih lah. :P
Kalau korang nak tahu, dia nih INSPIRASI aku tau.
Aku boleh berjaya pn sebab dia. #memang sebab dia, n tak mungkin dia sorang je :P
Nak ckap ape lagi eh tentang dia nih.
Kejap-2.
PAsal ibu bapa daniel nih.
Mak dia kerja sebagai Maritim.
Ayah dia pulak Kastam.
Diorang tinggal kat langkawi nih sampai tahun depan je kot. :(
Mak dia ngan ayah dia seorang yg tegas.
Tambah-2 pulak, daniel nih anak sulong/pertama dalam keluarga nya.
Jadi kenalah dia tunjukkan contoh yg baik kepada adik-2 dia.
Sampai sini je kot.
Bubye.

p/s : I MISS U Soo Damn Much Bestie !


0 Comments:

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Let's Chat