Homework And School
Friday, 3 February 2012
# ohh, sedamnya ais blended nih. nyum-nyum.


Weeee ~~ Hai friends :)
Assalammualaikum.
Hari ahad ni maulidur rasulkan ? Korang cuti barape hari ? 2 hari je ? 3 hari ? 1 hari ??
Iyra cuti satu hari je T^T. Sebab hari jumaat dan sabtu iyra kena sekolah.
Tahun ni iyra sekolah tiap hari. tak de cuti kecuali cuti am atau cuti khas atau lebih penting cuti sekolah yg panjang tu -.-

Dah la tak de cuti kerja sekolah banyak pulak tu . Menyedihkan betul.
Lain kali bagi la orang yg nak ambil exam tahun ni je yg pergi sekolah tiap hari, bukan kitorang.
Letih, penat dan bagai lah. Oka lah. Nak pegi mandi dulu. Baii :)
maaf entry kali ni dan seterusnya memang pendek dan ringkas. 


2 Comments:

Blogger yaya said...

comel nyer picture !

3 February 2012 at 17:03  
Blogger Iyra Monster said...

hehe

5 February 2012 at 03:39  

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Let's Chat