Tempahan
Saturday 30 March 2013


How to Order ?
Isikan benda kat bawah ni dan hantar dekat facebook / fanpage saya.

Jenis Doodle : *Full Body/Couple*
Doodle Lelaki/Perempuan : *cuma nyatakan jantina*
Warna Doodle : *minimum 2 warna*
Jenis Pakaian/Tudung/Shawl : *lagi senang kalau sertakan gambar*
Cara Pembayaran : *Share-A-Topup/Ask-A-Topup/Prepaid Kad*

Soalan-soalan lain boleh tanya saya melalui akaun facebook saya. Sila bayar dahulu sebelum saya siapkan doodle. Paling penting, jangan paksa saya siapkan doodle secepat mungkin.



0 Comments:

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Ask me
Review by Mun