Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-56
Friday, 30 August 2013
Assalamualaikum, Hai ! Apa khabar ? Sihat ? Harap korang semua sihat lah ye, kalau yang tak sihat tu banyakkan berehat :) Korang tahu kan hari ni hari apa ?? Mesti la tahu kan ? Hari Kemerdekaan Negara Kita yg ke-56 (31 Ogos 2013). Kita sepatutnya bersyukur dengan negara kita yang aman dan damai ni. Jangan lah menghina negara sendiri. Jangan jatuhkan imej negara kita ni ye kawan-kawan :)
Munirah ada buat doodle sempena hari kemerdekaan ni. Tengok ni ....



Doodle ni freebies sebenarnya. Ambik je, kalau rasa rajin tu, bagitau la dulu ye. Kalau tak bagitau pon tak pe :) Okay lah, Assalamualaikum..


9 Comments:

Blogger Balqis Sarah said...

comelnya doodle ni~~ rindu sangat artwork doodle akak... hehe :*

31 August 2013 at 05:18  
Blogger Ain auzar said...

nice

31 August 2013 at 06:05  
Blogger Alya Rawrr said...

Doodle k iyra mmg terbaikk ^^

1 September 2013 at 03:26  
Blogger Munyrah Mohd Rizal said...

Thank You semua ;)

2 September 2013 at 00:39  
Blogger K.kyo said...

selamat hari merdaka yg ke 56 ! sorry late T.T

3 September 2013 at 13:53  
Blogger Munyrah Mohd Rizal said...

Takpa :D

3 September 2013 at 23:24  
Blogger tenku butang said...

Done follow sini.. do follow me back yea yunk.. salam kenal.. hope kita leh follow memfollow yea.. salam blogger..l heeee...

http://tengkubutang.blogspot.com/

7 September 2013 at 01:53  
Blogger Afiqah Junizan said...

Aloololoooo! Comel betul doodle tuh!

17 September 2013 at 03:18  
Blogger Munyrah Mohd Rizal said...

Thank You :)

23 September 2013 at 06:10  

Post a Comment

I will reply your comment as soon as possible ^^





Blog Owner
FOLLOW
I'm Munirah and this is my official blog. Do not open my page source please. Copyright by me. All the pixel I got from Pixel Dreams.

Facebook ~ Twitter ~ Instagram
TUTORIAL
FREEBIES
Let's Chat